Traktat o funkcjonowaniu UE, Art. 325 – Szkolenie dla LGD
W dniu 21 maja 2013 r. w Krakowie odbyło się szkolenie skierowane do Lokalnych Grup Działania organizowane przez Samorząd Województwa, za pośrednictwem Sekretariatu Regionalnego Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Małopolskiego.
Pierwsza część spotkania prowadzona Przez Panów Piotra Szymańskiego i Pawła Knapczyka – Dyrekcję Departamentu Funduszy Europejskich poświęcona została podsumowaniu dotychczas przeprowadzonych kontroli i sankcjom wynikającym z zapisów umowy ramowej.
Podczas drugiej części, prowadzonej przez trenera Pana Piotra Jaworskiego, małopolskie Lokalne Grupy Działania wzbogaciły swoją wiedzę w zakresie procedur przeprowadzania czynności kontrolnych z punktu widzenia kontrolowanego, tzn. w zakresie obowiązków spoczywających na LGD w procesie kontroli, wynikających z umowy ramowej i Wytycznej Nr 72/5/2012 Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Lista uchybień najczęściej występujących w raportach z czynności kontrolnych....